Terima Kasih Pada Yang Sudi Jenguk Blog ini
"Kepercayaan kepada Tuhan itu telah ada dalam lubuk jiwa manusia. Tetapi kepercayaan tentang adanya Allah itu belum menjadi jaminan bahawa orang itu tidak sesat." (Hamka)

Sunday, March 7, 2010

Asal dari kampung

Tahniah pada Juara Raja Lawak Musim Ke-4 kumpulan Kecik Asal Dari Kampung...Mantap lah korang. Macamana lah kamu mau bebagi kereta sorento tu ya...susah jg kalau bekumpulan ni kan. Kenalah bekongsi hadiah... Si Alex dengan si Idlan senang lah...boleh menikmati hadiah sendiri2. Tu lah kan, kalau dah rezeki mau di bagi..senang jer dapat. Tak kira lah rezeki tu mcmana kita dapat, tu lah betapa besar nya anugerah Tuhan ni. Sekelip mata jak sudah ada motor, ada keta naza, ada duit beribu2....wahhhh....kalau aku sure tak tidur malam ni. terbayang dengan hadiah2 tu. hahahha....aku ni angan2 jak lah kuat. Tapi diri ku sendiri pun belum ada apa2 lagi. Calon pun ndak ada lagi.... hahaha... Hanya sabar jer lah dulu kan. aikkk...aku nak citer pasal raja lawak...tersasar plak dari tajuk besar. Bah..back to the main story... Raja lawak ni dah musim ke4, baru lah kali ni aku mengikuti nya hingga ke final. sebelum ni aku rasa mcm ndak best jak...sebab mgkn dulu aku masi begelar student so citer2 mcm tu kurang layan sikit. Al-maklumlah ada benda yg lebih penting aku harus selesaikan. Ceh...konon jak aku ni. Padahal kalau AF aku sentiasa ikuti pekembangan. Kahkahkah... kata org Malaya...Poyo jak aku ni..... Naaa...raja lawak sudah abis, next week plak bermula lah menuju puncak AF musim ke8. Hujung minggu jawapnya depan tv lah besantai. Tu pun kalau aku masih duk di rumah lah. Sebab ada niat mau pi merantau ni. Merantau mencari sesuap nasi. Mau juga dapat dengan sekelip mata keta sorento. hahahahha..... Mak aiiii....tak abis2 dengan angan2.
Alah...jam 12 lebih sudah....time utk layan mata. patut lah aku dengar ada sayup2 panggilan manja ku di panggil di atas katil. Rupanya si sponge bob n si bear memanggil. hahaha... Anyway, congrats to kecik...even korang tak baca blog ku ni. Happy juga Raja Lawak orang Sabah yang angkat. Hidup Sabah..!!!! Vote Sabah Bagus Bah!!!!!

No comments:

Post a Comment