Terima Kasih Pada Yang Sudi Jenguk Blog ini
"Kepercayaan kepada Tuhan itu telah ada dalam lubuk jiwa manusia. Tetapi kepercayaan tentang adanya Allah itu belum menjadi jaminan bahawa orang itu tidak sesat." (Hamka)

Thursday, March 11, 2010

11032010

Ermm..lama pula aku tak jenguk blog ku ni. sebenarnya aku pi mencari ilham. Tapi ilham pun tak dapat2. hehehe.. Hari ni 11hb mac...tarikh keramat bagi ku. peristiwa tahun lalu. tapi semua tinggal kenagan. Biarlah aku jer yg tau tarikh hari ni... Aku bersyukur dapat mengenali diri mu. Sejak dua menjak ni idea ndak ada lah... hari2 yang di lalui pun biasa2 jer. Tapi ada satu perasaan dlm diri ku ni yg pelik...ntah lah apa. biar lah aku layan diri ku sndri jer. huhuhu.... aaaaaa....penulisan terpaksa dihentikan sbb no idea kata org putih. hehe..

No comments:

Post a Comment