Terima Kasih Pada Yang Sudi Jenguk Blog ini
"Kepercayaan kepada Tuhan itu telah ada dalam lubuk jiwa manusia. Tetapi kepercayaan tentang adanya Allah itu belum menjadi jaminan bahawa orang itu tidak sesat." (Hamka)

Tuesday, March 2, 2010

Alhamdulillah

Akhirnya siap juga blog yang dari dulu aku mau buat ndak tebuat-buat. Di sebabkan banyak benda yang aku surf. Malam ni aku kuat kan niat ku untuk bangunkan sebuah blog. Teringin juga untuk berkongsi cerita kepada pembaca. Dan blog nie lah akan aku jadikan teman bicara ku ketika aku keboringan dan teman untuk aku meluahkan segalanya. Dulu aku hanya rajin menulis dalam blog friendster jer. Hingga ada sorang yang suka mengetahui perkembangan blog ku. Dan kini aku sudah create blog sendiri beralamat kan email ku. Aku jua ada idea lain untuk create blog ni... tapi tunggu lah dulu. Masih banyak yang aku lemah tentang blog ni....masih banyak yang perlu aku update. Testing...testing...1,2,3..... aminnnn....dan berjaya...

No comments:

Post a Comment